Galeria filmów - DJ - KONFERANSJER - PREZENTER

   Muzyka, na nagraniach video jest repertuarem poglądowym. Repertuar dobieram indywidualnie do każdej imprezy, którą obsługuję zgodnie z ustaleniami.

Państwa wydarzenie może być utrzymane w stylistyce: 

NOWOCZESNEJ, TRADYCYJNEJ lub MIESZANEJ, 
  
a także ograniczać się tylko do wybranych gatunków muzycznych: lata 80 i 90 / w klimacie disco / w stylu latynoamerykańskim / w rytmie najnowszych hitów itp.
 
 MOŻLIWOŚCI REPERTUAROWE PRZY MOJEJ USŁUDZE SĄ NIEOGRANICZONE!

Zapraszam do zapoznania się  z materiałem video na kanale You Tube:


Muzyka to moja pasja i praca. W branży muzycznej działam już od ponad dekady i z przyjemnoscią w sposób kreatywny i profesjonalny poprowadzę każdą uroczystość. Możliwości repertuarowe przy mojej usłudze są nieograniczone! Serdecznie zapraszam do kontaktu i współpracy.

ZAPYTAJ O OFERTĘ I TERMIN

KONTAKT
DJ DAWID ŚLAGA
508 501 542
Cała Polska

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.